Страницы

понедельник, 30 марта 2015 г.

Мій МК для створення листівки

Доброго дня усім моїм читачам!!!
На дворі весна, квіти прокльовуються з під, прогрітої сонцем, землі.. і в моїх думках квіти, квіти і ще раз квіти...Як же ж їх багато!!!!, їх різномаїття, п'янкі аромати байдужим не залишуть нікого. В моїх роботах майже завжди присутні квіти, деякі куплені, деякі роблені власноруч - фантазійні)). Сьогодні я вам розкажу, а десь і покажу як я зробила таку листівку-тег.
Для того щоб розпочати роботу, потрібно приготувати наступні матеріали:
- заготовка з переплітного картону розміром 8,5*15
- клей Момент Гель
- люба біла фарба, в мене Sniezka (на водній основі, залишилась після ремонту)
-дерев'яні мішалки (для кави)
-декор (квіти, листочки, стружка, пір'я павлине, стрічка, декілька пайєток)
- фарба Silk Luster CELEBRA'tions від Spellbinders  бірюзового кольору
- штемпельна подушечка Pigment Ochre
- фігурний елемент вирізаний ножем від Spellbinders Heirloom Legacy S6-010
ну шо? приступим??))))
Для початку нам потрібно повирізати з дерев'яних мішалок 9 відрізків по довжині 8,5 см

приклеюємо на Момент , відстань між палочками приблизно по 1мм, і фарбуємо білою фарбою, але не охайно!!))
в мене вийшло знизу 5, і зверху 4шт, щоб додати ще більше неохайності треба зашкурити всі кутики , краєчка
Додаємо бірюзові акценти нашій заготовці,


захотілося щось кругленького додати, та під рукою нічого не було крім клея-олівця, який добре підходив по розміру, дно промокнула у фарбі

і гайда штампувати)))
додала ще трохи крапель з пензлика
 між нашими палочками ми приклеїмо наш фігурний елемент, але ми його трішки припіднімемо, за допомогою картону
і буде виглядати ось так
додамо трохи кольору
кріпимо стрічку і пір'я


надалі дуже важливо все продумати, що і де будемо розміщати, щоб в кінцевому результаті дивилося гармонійно і ніщо не різало око)). Підключаємо свою фантазію і мудруємо свою композицію і в кінці ось що вийшло))

Дякую що були зі мною)

2 комментария: