Страницы

вторник, 11 сентября 2012 г.

Кленовий листочок

Доброго вечора усім моїм читачам) сьогодні я хочу виложити у свій блок фото з листівкою, яку, на мій погляд, можна зробити, набіть не маючи багатих запасів всякої всячини. Читаємо далі
Для цієї листівки я використала
  • пастельний папір шоколадного та світло бежового кольору,
  • візиточний папір
  • стрази
  • шнурівка
  • і звичайно шаблон кленового листочка
  • і як без клею))
  • клеєві квадратики
  • скрап папір БЕСКОНЕЧНОСТЬ
Як все робилось, для початку я в неті знайшла шаблон потрібного мені листочка, зберігла, відкрила в фотошопі і зробила собі різних за розміром 6 шаблонів.Вирізала, перемалювала на папір 3шт на шоколадному і 3 на скраппапері ( на верхній листочок я вибрала папір з дрібнішим малюнком).Знову ж таки озброїлася манікюрними ножничками і почала чаклувати.....Начаклувалася....приклеїла один на інший..така собі шаблонна піраміда)


Для фону повирізала квадратики кожен наступний менший за попередній на 4 мм, так само і для надпису.

Все зібрала до купи, додала трохи романтики зі шнурівки зав"язала бантик, для надпису стрази і все наша листівка готова!

І на завершення хочу побажати натхнення!Творіть, чаклуйте!!!Дякую за те що завітали в гості)))

Комментариев нет:

Отправить комментарий